کودی سیمپسون میگوید سلنا روی جاستین اثر مثبتی دارد و از بازگشت انهاخوشحال است

Celebrity WoRld

کودی سیمپسون میگوید سلنا روی جاستین اثر مثبتی دارد و از بازگشت انهاخوشحال است(2013) [تصویر:  sbnh5i5tr361mhnikggm.jpg]

کودی سیمپسون به تازگی با hollywoodlife در مراسم Radio Disney Music Awards مصاحبه ای داشته و گفته: من از بازگشت سلنا به جاستین خوشحال هستم و از اینکه جلنا رو باهم میبینم هیجان زدم به دلیل اینکه سلنا بر جاستین اثر مثبتی داره.

و کودی توضیح داد که واقعا سلنا گومز جاستین رو پاک میکنه و باعث میشه اون پسر خوبی بشه.

کودی میگوید سلنا همیشه تاثیر زیادی رو جاستین داره و هروقت من با اون هستم یا اونو میبینم (منظورش سلناس) شگفت انگیز است اون دختر خیلی شیرینی است.

همچین او می افزاید :
جاستین بیبر بدون سلنا میاد پایین ذوب میشود در ماه های قبل که سلنا و جاستین از هم جدا شدن جاستین به طرز عجیبی شخصیتش عوض شد و پسر بدی شد او مواد مخدر مصرف کرد و به ازار همسایه خود متهم شد و ...

و در اخر گفت سلنا گومز جاستین رو نجات داد و جاستین به حضور ارام او نیاز دارد و من از بازگشت انها خیلی خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,سـاعت 19:4 نويسنده atieh& ghazale
яima